Trening Personalny w Łodzi

Odpowiednio dobrany program treningu osobistego to podstawa naszego sukcesu. W zajęciach z klientami korzystam z różnorodnego sprzętu dostępnego w fitness klubie: taśm i lin podwieszanych TRX, ketlebells, fitballs czy piłek Bosu.  Dla każdej osoby układam dopasowany trening indywidualny, dietę oraz suplementację w zależności od oczekiwań i postawionych celów.

Treningi indywidualne w klubie fitness:

Trening spalający tkankę tłuszczową
Rodzaj treningu opierający się na systematycznym wykonywaniu ćwiczeń aerobowych o określonej intensywności co pozwala na skuteczną redukcję zbędnych kilogramów.
Trening siłowy budujący masę mięśniową
Trening opierający się na ćwiczeniach złożonych – wielostawowych, progresji wysiłkowej oraz podziale grup mięśniowych na poszczególne partie podczas każdej sesji treningowej
Trening ogólnorozwojowy
Zastosowanie zróżnicowanych ćwiczeń aerobowych, siłowych oraz rozciągających. Ma na celu wzmocnienie siły i wytrzymałości mięśni szkieletowych oraz poprawę wydolności organizmu.
Trening kształtujący i modelujący sylwetkę
Skupia się wyłącznie na wybranych partiach ciała dla osiągnięcia najlepszych efektów.
Stanowi idealne połączenie typowego treningu aerobowego z ćwiczeniami siłowymi na maszynach lub wolnych ciężarach.
Trening Core
Zastosowanie odpowiedniego zestawu ćwiczeń angażujących mięśnie głębokie, odpowiedzialne za stabilizację kręgosłupa i utrzymanie prawidłowej postawy ciała.

Treningi outdoorowe:

Nie od dziś wiadomo, że trening na świeżym powietrzu ma wiele zalet. Nie dość, że nie jesteśmy ograniczeni czterema ścianami oraz obecnością innych osób, to usprawniamy układ sercowo-naczyniowy, nerwowy oraz odpornościowy, szybciej spalamy kalorie oraz efektywniej poprawiamy wydolność organizmu – przekonujące?

W treningach personalnych na świeżym powietrzu ze swoimi klientami stosuje zróżnicowane formy aktywności ruchowej w zależności, czy twoim priorytetem jest utrata wagi czy polepszenie kondycji i wytrzymałości. Jazda na rowerze, bieg albo szybki marsz– wprowadzenie treningów interwałowych, czy wykorzystanie w terenie Taśm i Lin TRX – to tylko niektóre moje propozycje.